Partner:

Rok korzyści z Toyota Bank

Gdzie bezpiecznie ulokować oszczędności? Jak znaleźć Bank, który naprawdę się o mnie troszczy i pozwala korzystać z promocji także aktualnym klientom? Właśnie znaleźliście odpowiedzi na te pytania. Toyota Bank i Agora zapraszają na kolejną odsłonę jedynego takiego roku korzyści!

Tylko z kartą do Konta Jedynego dostępne są pakiety korzyści dla wszystkich zmotoryzowanych. W pakiecie z rachunkiem bez dodatkowych opłat otrzymujesz ochronę assistance medyczny i moto. Problem z samochodem? Problem zdrowotny? Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego.

Konto Jedyne daje także dostęp online do atrakcyjnych produktów depozytowych Toyota Banku. Przez Internet możesz zakładać korzystnie oprocentowane lokaty terminowe, korzystać z konta oszczędnościowego czy wnioskować o produkty kredytowe.

1. Dlaczego warto założyć Konto Jedyne?

Toyota-Bank-kontoZwolnienie z opłat aktywnych klientów, zwrot nawet 10% należności za paliwo i darmowe serwisy assistance  z kartą debetową to wszystko zapewnia Konto Jedyne w Toyota Banku. Z Kontem Jedynym zatankujesz taniej, naprawisz samochód i zamówisz wizytę lekarza.

Konto Jedyne to:

  • bezpłatne prowadzenia rachunku przy wydatkach kartą minimum 400 zł miesięcznie
  • dostęp on-line do bogatej oferty depozytowej : posiadacz Konta Jedynego może m.in. zakładać lokaty, korzystać z konta oszczędnościowego, aplikować o produkty kredytowe banku
  • z kartą do Konta Jedynego klient otrzymuje dostęp do dwóch nowoczesnych pakietów typu assistance – MOTO oraz Medyczny
  • liczne korzyści dla aktywnych klientów: promocje w koncie ze zwrotem za paliwo.

Serwis MOTO zapewnia m.in:

  • naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, a gdy taka naprawa nie jest możliwa holowanie na odległość do 50 km
  • dostarczenie paliwa do unieruchomionego pojazdu
  • otwarcie i uruchomienie pojazdu
  • transport roweru: usługa zabezpiecza nie tylko twój samochód, ale również Ciebie, gdy przesiądziesz się na rower.

Ubezpieczony może skorzystać z tych usług aż 5-krotnie w ciągu roku. Dodatkowo polisa obejmuje także pakiet usług informacyjnych (m.in. o lokalizacji stacji benzynowych, warunkach pogodowych na drogach czy możliwościach wypożyczenia samochodu).

Serwis Medyczny zapewnia m.in.:

  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu
  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej pielęgniarki
  • transport medyczny do i ze szpitala
  • dostawę leków i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego
  • organizację wizyty u lekarza specjalisty.

Również z tych usług ubezpieczony może skorzystać nawet 5- razy w ciągu roku. Dodatkowo ubezpieczenie zapewnia dostęp do infolinii medycznych.

Aby skorzystać z pomocy gwarantowanej w Serwisie MOTO lub Serwisie Medycznym, należy skontaktować się telefonicznie z czynnym całą dobę Centrum Alarmowym (numer + 48 22 205 51 01). Uwaga: niezbędne będzie podanie sześciu pierwszych i sześci ostatnich cyfr numeru karty debetowej do Konta Jedynego.

2. Akcje promocyjne przez cały rok!

Toyota-Bank-promocjaTo już kolejny rok wspólnych akcji Agory  oraz Toyota Bank. Akcje przygotowywane są nie tylko dla nowych klientów – nagradzamy także obecnych klientów.

Wszyscy uczestnicy akcji powinni wiedzieć, że warto nie zamykać po zakończeniu akcji Konta Jedynego w Toyota Bank – kolejne promocje dla nowych i obecnych klientów już WKRÓTCE!

W 2015 roku odbyło się łącznie aż 5 podobnych akcji pod wspólnym hasłem „z premią„. Obiektem akcji promocyjnych były lokaty i pakiety lokat w Toyota Banku.

Hitem wśród internautów była zwłaszcza promocja Super Duet, która doczekała  się aż 3 reedycji. Uczestnicy promocji, za założenie i utrzymanie dwóch lokat – Plan Depozytowy na 80 dni i Depozyt Plus otrzymywali łącznie aż 140 złotych premii!

Takie atrakcje będą powtarzać się również w 2016 roku.

Promocja „Lokata 130 dni z premią” właśnie się zakończyła

Bądźcie z nami! Już wkrótce kolejna promocja!

 

 

3. Najczęściej zadawane pytania

Toyota-Bank-faq1. Jakie konto muszę otworzyć, aby skorzystać z promocji „Lokata 130 dni z premią”?

Konto Jedyne w Toyota Bank.

2. Czy promocja „Lokata 130 dni z premią” będzie przedłużona?

Promocja trwa od 30 sierpnia do 30 września 2016 roku. W przypadku podjęcia decyzji o jej przedłużeniu zostanie zamieszczony odpowiedni komunikat na stronie promocji.

3. Zamknąłem Konto Jedyne 30 czerwca 2016 roku – czy mogę przystąpić do promocji?

Nie, Uczestnikami akcji nie mogą być osoby, które w okresie od 07.04.2015 roku do 29.08.2016 roku rozwiązały z Bankiem umowę o prowadzenie Konta Jedynego.

4. Korzystałem z podobnej promocji organizowanej przez Agorę i Toyota Bank zeszłym roku. Czy i do tej promocji mogę przystąpić?

Tak, z promocji mogą skorzystać nie tylko nowi Klienci, ale i wszystkie osoby, które posiadają aktywne Konto Jedyne w otwarte w ramach poprzednich akcji organizowanych wspólnie przez Agorę i Toyota Bank, tj.:

  • Akcja „Lokata Toyota Bank z premią” URL: lokata35.zpremia.pl;
  • Akcja „SUPER DUET” URL: lokata325.zpremia.pl;
  • Akcja „SUPER DUET edycja 2” URL: lokata6m.zpremia.pl;
  • Akcja „SUPER DUET edycja 3” URL: lokata.zpremia.pl;
  • Akcja „Bądź aktywny – załóż nowy depozyt” URL: aktywni.zpremia.pl;
  • Akcja „Tankuj korzyści z Toyota Bank” URL: tankujkorzysci.zpremia.pl

5. Mam Konto Jedyne, które zostało założone bez uczestnictwa w którejkolwiek z akcji Toyota Bank i Agory. Czy mogę wziąć udział w Promocji?

Nie, w promocji mogą brać udział Klienci, którzy założyli Konto Jedyne po rejestracji w którejkolwiek z promocji Toyota Bank i Agory.

6. Mam Konto Osobiste w Toyota Bank, czy mogę wziąć udział w Promocji?

Tak, Klienci Toyota Bank, którzy posiadają każde inne konto niż Konto Jedyne, mogą wziąć udział w akcji.

7. Brałem udział w poprzednich akcjach Agory – premię w jakiej wysokości mogę otrzymać?

Jeśli brałeś udział w akcjach Agory i Toyota Banku oraz masz aktywne Konto Jedyne, po spełnieniu warunków akcji otrzymasz premię w wysokości 50 zł. Możesz również otrzymać aż do 250 zł premii za polecenie Akcji znajomym.

8. Jestem nowym klientem Toyota Banku – jaką premię mogę otrzymać?

Jako Nowy Klient możesz otrzymać nawet 350 zł premii. 100 zł wynosi premia za założenie lokaty i nawet do 250 zł za polecanie Akcji znajomym.

9. Co należy rozumieć przez „Saldo depozytów”?

Saldo depozytów jest to kwota środków pieniężnych zgromadzonych przez Uczestnika na wszystkich kontach i wszystkich lokatach dostępnych w ofercie Banku na dzień 29.08.2016 roku.

10. Jednym z warunków wypłaty premii jest utrzymanie lokaty. Co to oznacza?

Przez ‘utrzymanie lokaty’ należy rozumieć utrzymanie aktywnej umowy lokaty Plan Depozytowy na 130 dni w kwocie min. 10 000 zł założonej w ramach Akcji „Lokata” przez minimum 70 dni licząc od dnia jej założenia.

11. W jaki sposób mogę polecać Akcję?

Wystarczy, że wygenerujesz kod do poleceń i przekażesz go swojemu znajomemu, a on wprowadzi go w Aplikacji Agory.

12. Jakie warunki muszę spełnić aby móc polecać Akcję?

Do polecania Akcji musisz sam spełnić jej warunki, czyli założyć lokatę na 130 dni i utrzymać ją przez minimum 70 dni. Jeśli brałeś udział w poprzednich Akcjach Toyota Bank i Agory to założenie lokaty na 130 dni musi zwiększać saldo posiadanych na dzień 29.08.2016 lokat w Toyota Bank.

13. Jakie są warunki otrzymania premii za polecanie?

Premię za polecanie otrzymasz pod warunkiem, że i Ty i osoba przez Ciebie polecona spełni warunki Akcji przedstawione w Regulaminie.

14. Czy mogę polecić Akcję osobom, które brały udział w poprzednich promocjach Toyota Bank i Agory?

Nie, Akcja może być polecona klientom, którzy nie brali udziału we wcześniejszych Akcjach Toyota Bank i Agory. Pamiętaj jednak, że jeśli Twój znajomy ma inne Konto w Toyota Bank niż Konto Jedyne to możesz polecić mu Akcję.

15. Co jeśli polecę Akcję znajomemu a on nie wprowadzi kodu do poleceń w Aplikacji?

W takiej sytuacji nie otrzymasz premii za polecenie, dlatego ważne jest aby dopilnować czy znajomy wprowadził Twój kod do poleceń, imię i nazwisko oraz adres e-mail – jako osoby polecającej.

16. Jak mogę sprawdzić, czy mój znajomy wprowadził mój kod polecający w Aplikacji?

Ze względu na ochronę danych osobowych informacje takie nie mogą być udzielane. Możesz jednak skontaktować się z nami i dowiedzieć się ile osób wprowadziło już w Aplikacji Twój kod polecający.



Zarób więcej i pomóź promować nam oferty.    |   Copyright © Agora SA

Partner: